sreda, 3. maj 2017

Malta 10.dan

Dobro jutro!

Včeraj sva z Laro začela z delom v studiju 30. minut prej in tudi 30. minut prej končala, saj sva se zmenila, da greva z ladjico v plavo laguno (Blue lagoon) na otok Comino. Ujela sva ladjico ob 14. uri in 20. minut kasneje sva že bila v delčku nebes. Kristalno čista voda, v zraku 29. stopinj in malo vetra da sonce ni preveč "žgalo". S seboj sva imela kopalke in ker je bila plaža nabito polna sva domnevala, da je voda primerna za kopanje. Ker sem moški, sem seveda moral prebiti led in skočiti v vodo prvi, Lara pa se ni prav preveč veselila vode vendar je tudi ona prebila led in skočila v vodo. Jaz sem se malo potapljal in užival v prelepih barvah pod vodo, Lara pa je po nekaj časa v vodi odšla na plažo kjer se je zavila v brisačo in uživala na soncu. Kmalu sem se tudi jaz naveličal, tako da sem se posušil, preoblekel in odšla sva do stojnice po sadno solato, saj je to stvar ki nama je najbolj pasala.
Počakala sva ladjico za nazaj ob plaži in za nazaj smo z ladjico odšli še na ogled jam pod morjem. Otok je bil obema zelo všeč zato sva se odločila, da če bova imela proti koncu prakse prost dan, se odpraviva še enkrat v plavo laguno. Oba zmatrana sva se vrnila domov. Prva stvar ki sem jo naredil sem šel pod tuš. Na sebi sem imel toliko mivke, da bi lahko zgradil peščeni grad. Oba zmatrana sva se odpravila spat že ob 21h.

Lep pozdrav, Klemen in Lara.
Pogled na plavo laguno iz malo višje točke

Pogled iz najine perspektive

Ni komentarjev: