ponedeljek, 7. november 2016

9. Poglavje - MOJ SNEMALNI DAN (Špela)

Žiiujoo :)
No in po prelepem morskem vikendu in dveh zabavnih večerih je danes bilo treba reees zgodaj na delo. :)
 Ne zgodaj po Slovensko, ampak zgodaj po malteško ;) Predvsem zame. Glede na to da Maltežani res radi malo dlje pospijo, in svoje delo začenjajo nekako 2-3 ure kasneje kot v Sloveniji, na kar smo se tudi mi zelo hitro navadili, je bil danes moj začetek dela ob 8.30 kar zgoden. :) Pa sem vseeno kljub temu da sem se izgubila, nekako ob pravem času našla Malteško univerzo v Valletti. (Maltežani točnosti ne jemljejo preveč resno, kar se vidi tudi ko vsak avtobus pride 20 minut prej ali kasneje :)) Ta Malteška sproščenost nam je že malo prišla v kri :) A koga moti če pridemo v šolo 1 uro kasneje?? Kar iz navade hahah.

 No.. Torej delam v Mosti v podjetu za film in produkcijo z imenom Shadeena.  V podjetju je 5 redno zaposlenih, vendar vsi opravljajo  več nalog. Snemanje filmov, oglasov, produkcija, animacija, logotipi, fotografiranje.. včasih dobiš občutek da vsi znajo vse :) Jaz trenutno ostajam predvsem pri fotografiranju in snemanju, in včasih malo produkcije.

 Danes smo imeli snemalni dan :) Snemali smo oglas na temo varne vožnje (vožnje brez telefona)
In cel oglas smo posneli v enem dnevu, torej v 10ih urah dela :) Snemali smo na treh različnih lokacijah, na različnih delih Malte. Pomagala sm pri postavitvi luči, snemanju in fotografiranju dogajanja :) po 10ih urah na nogah in dvigovanja težkih snemalnih luči in kamer čutim vse mišice v hrbtu in nogah. Ko smo končali je bilo že preceeej pozno, vendar smo si vsi ponosni čestitali za dobro opravljeno delo :) Ko sem že mislila da bom spet 1 uro in pol stala in prestopala iz enega avtobusa na drugega, mi je eden od zaposlenih ponudil prevoz :) Doma sm bila v pol ure in po celem dnevu, ko sm imela čas pojesti le 2 pastizzia (nekakšna njihova sladica), sem bila že res zelo lačna. Doma so me pričakali Nika, Ana in Luka inn najboljša večerja na mizi :) Makaroni v sirovi omakiii :)) a je splooh kaj bolšega?? :p

 In najbolj zanimiva stvar... Ko smo snemali prometno nesrečo, smo (po želji naročnika) morali v to vključiti kri (umetno seveda). Seveda se je to končalo tako, da smo bili od umetne krvi umazani prav vsi, pa še cel kombi in pločnik za nami, kar je bila precej zanimiva scena tudi za vse mimoidoče :D (Kljub temu da ne prenašam krvi sm to nekaaako preživela xD) No in klub temu krvavemu razpletu sredi ceste, ni bil med snemanjem poškodovan nihče. hahahah :D

 No in slikice :) moja naloga prejšnji teden je bila fotografiranje na temo "Življenje na Malti".
Trenutno se z mentorjem Martinom pogovarjava o tem, če bi jih objavila na spletni strani podjetja :))






Lep pozdrav in nočko vsem :)

NAJBOLJŠIH 5 MALTEŽANOV!!

Ni komentarjev: