sreda, 2. november 2016

4. POGLAVJE - Maltežani raziskujejo podjetja

Današnji dan se je začel tako kot vsi ostali. Zjutraj smo vstali si naredili zajtrk in odšli v službo. Prvi je odšel Luka, nato jaz, Nika in Erik, nazadnje pa še Špela. Ko sem prišla na delovno mesto so me bili vsi zelo veseli, kar mi je dalo še dodatni zagon za delo. Delam v podjetju Retail International Group, ki se ukvarja z oglaševanjem in marketingom za znamke kot so Marks&Spencer (M&S), F&F, ALDO in drugimi. Danes sem za znamko M&S fotografirala živilske izdelke, jih nato v programu Photoshop obdelala, nato pa še postavila v kompozicijo. Moja mentorica Nicola je bila zelo zadovoljna z rezultatom. Jutri bom to nadaljevala in izdelek dodelala, saj bodo slike objavljene v promocijski reviji za M&S na Malti.

poskus pred slikanjem

fotografirala sem v beli kocki, da se sveloba razprši in nastanejo mehke sence

pred fotografiranjem

   
med fotografiranjem


Ko sem končala z delom, sva se s Špelo odpravile v trgovino, nato pa kar dolgo čakale avtobus. Na njem se nama je pridružila še Nika in skupaj smo odšle domov. Moram priznati, da je promet na Mali kar tako rečeno grozen! Verjamem, da bom v Ljubljani veliko bolj cenila javni potniški promet.

Doma nas je že čakal Erik, saj se je prvi vrnil domov. Zdaj nam peče palačinke in skupaj se bomo mogoče odpravili na krajši sprehod. Za danes bo to vse in se slišimo jutri :D


Najboljših 5 maltežanov! :)

Ni komentarjev: