torek, 1. november 2016

3. poglavje - maltažani odidejo na delo

3. poglavje


MALTEŽANI ODIDEJO NA DELO

Danes, drugi dan našega raziskovanja po Malti, se je začela naša delovna praksa ob 10ih. Jaz, Erik in Špela smo se prvi odpravili od doma, a zaradi avtobusa, ki ga ni bilo, sta nas ujeli tudi Nika in Ana, ki imata delovno mesto bližje. Ker imam (Luka) prakso najdlje, sem posledično zamudil tudi drugi avtobus in poklical sem taxi, ki me je pripeljal na cilj. Podjetje sem hitro našel in na začetku sem dobil uvodno delo. Moj iziv je bil narediti kratek film s priloženim gradivom. Za urejanje videov sem uporabil PremierePro, katerega do sedaj še nisem uporabljal. Mentorica in drugi sodelavci so mi pokazali osnove, ki pa sem jih hitro razumel, saj so Adobovi programi zelo podobni. Vmes sem imel tudi čas za malico, ki sem jo šel iskat v najbližjo in najbolšo kavarno, ki so mi jo predlagali sodelavci. 

Moje delovno mesto
Po končanem delu sem se odpravil domov, a se je zaradi zastojev in dolge razdalje zavleklo za 2 uri, saj avtobusi peljejo zelo redko. Ko sem prišel domov ob 19ih so me že vsi nestrpno čakali, saj so končali že dolgo časa pred mano. Na mizi me je že čakala večerja (tortelini in piščanec v sirovi omaki).
Po dolgem dnevu smo bili vsi utrujeni zato smo se odločili, da bomo imeli družabni večer v našem stanovanju. 

Zanimiva arhitektura Malte


Najbolših 5 maltežanov! ;D

Ni komentarjev: