sreda, 16. november 2016

18. poglavje, VEČERNI DOGODEK (Ana)

Danes se je dan zame in za Špelo začel malo drugače. Ker sva obe delale v popoldanskih urah, sva malo poležale in se nato odpravile še po zadnje spominke za najine družine. Po res uspešnem šopingu sva se odpravili domov in si skuhali kosilo. Po kratkem počtku sem se morala lepo ˝uštimati˝ in se odpraviti na avtobus. 

Danes sem namreč fotografirala na odtvoritvi nove trgovine znamke Aldo v mosti. Z mano je odšla tudi Nika, saj so mi dovolili, da pripeljem prijateljico. Skupaj z sodelavko Eriko smo se odpravile v Mosto. Tam so se priprave bližale koncu in kmalu sem lahko začela z delom. Naredila sem res veliko fotografij izdelkov, ljudi, izložbe... po uri in pol dogajanja je prispela najpomembnejša oseba. Glavna ambasadorka znamke Aldo. Prosila sem jo za fotografijo, ona pa je z veseljem pozirala za objektiv. 

Izvedela sem tudi, da bodo moje slike tega večera objavljene v časopisu Malta Times, ki izhaja po vsej državi. Vsi so se mi izredno zahvalevali za pomoč, ter za vztrajnost, saj je otvoritev trajala čez polnoč. Domov me je odpeljal sodelavec Kevin, ki je maneger za oglaševanje. 

Ta večer je bila zelo velika vzpodbuda za nadalnje delo ter dokaz, da res znam kar se naučim. Vseh pohval sem zelo vesela in sem hvaležna, da spoštujejo moje delo, čeprav sem še dijakinja. 





Zaradi tega sem domov prišla šele okoli enih, in se počasi odpravljam spat. Zato se tudi opravičujem za pozen blog.

A vseen lahko noč in se slišimo jutri!

Najboljših 5 Maltežanov!!! :D

1 komentar:

vjanez pravi ...

prinesi nam časopis Malta Times s fotografijami...