sobota, 12. november 2016

12. poglavje - Maltažan v Smart Cityu

Danes sem za razliko od drugih dni vstal prej da sem v miru pozajtrkoval in se pripravil za delo. V podjetju sem obdeloval platnice za knjige v adobe illustratorju in obrezovanje elementov v photoshopu za pripravo za tisk, Po končanem delu sem se odpravil v Smart City. Del mesta ki je ograjen in v katerem je vse urejeno, mobilno. Mesto je za enkrat še majhno vendar vse okoli gradijo in ga povečujejo. Tam se tudi nahaja global college Malta in Malta Gaming Authority. Sredi majhnega ''mesteca'' se nahaja majhno jezero v katerem je vodomet. Okoli jezera je speljena urejena pot z klopcami in obdana z lučmi na sončne celice. Pot obdajajo tudi zvočniki na katerih se vrti glasba sredi dneva. Tako sem izlet zaključil s sprehodm na plažo in se nato čez mesto odpravil domov. Po večerji pa sva se z Lukatom odpravila v Valletto na sprehod. Utrujena od dela in celega dneva sva doma padla v posteljo. 







Ni komentarjev: