četrtek, 12. maj 2016

11 maj ali kako smo pozabili na blog

Dobrojutro!

Opravičujemo se za nekaj urni delay, kajti včeraj zvečer smo pozabili na blog.

Nisem sigurna kaj točno so počeli moji sostanovalci, tako da bom opisala zadnji delovni dan mene (Laure) in Matea.

Midva sva zjutraj prišla na delo, šef nama je predal ''poročilo'' o najinem delu, torej kako sva delala, kakšen odnos sva imela do sodelavcev in dela ter kakšna znanja sva pokazala. Seveda ni treba dvakrat povedati da je napisal vse najboljše, celo ponudil nama je delo, če se bova kdaj vrnila na Malto.

Včeraj sva izdelovala spletno podobo strani za bend iz Londona (kar pomeni da sva bila več ali manj frej ker je to bolj lahko delo).

Zvečer smo se zbrali v dnevni sobi in pogledali drugi del Harryja Potterja, kasneje pa naj bi se šli flašo resnice, vendar vam težko povem, ker sem jaz spala že ob pol 10 zvečer.

Tako, blog napisan, pa se slišimo čez nekaj ur ! :)

Vaši pozabljivi Vitezi.
Ker druge slike nisem našla, imate tukaj mojo jedilnico zadnjih treh tednov. (top!)

Ni komentarjev: